maandag 5 februari 2018

Challenge #5: Winterkaartje.

Een nieuwe maand met een nieuwe uitdaging. 
In februari zouden we graag écht winterse kaartjes willen zien. 
Dus kom maar op met de ijzige kleurtjes, sneeuw(poppen) en ijs. Of zoek afbeeldingen van winterse landschappen op en/of gebruik malletjes van mutsen, sjaals, ijspegels enz. 
Geen moeilijke opdracht, toch?! 
Hopelijk krijgen we net zoveel (of misschien wel meer...) inzendingen 
als vorige maand, we kijken ernaar uit!

Je kunt je kaart tot en met vrijdag 2 maart HIER linken. 
En heb je zelf geen blog, dan kun je je kaartje ook plaatsen op onze 
Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook. 

Zondag 4 maart maken we de top 3 bekend en 
op maandag 5 maart gaat er een nieuwe challenge van start.

We zien je creaties graag terug!

groetjes, Nelly -  Larissa - Colien 
Kijk ook gerust op onze blogs wat wij als voorbeeldkaartjes hebben gemaakt.




4 opmerkingen:

  1. Bij Eri las ik van de challenge en dacht ik kan altijd proberen mee te doen. Vooral de Kerstman waar je het over had, brac ht me ertoe.Veel succes met de challenges. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nogmaals een kaart van mij. Nu met de sneeuwpop. grts leny w
    Veel succes gewenst en veel deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry meiden de link van nr. 17 is niet oké, dus nog een keer gedaan! Fijne dag verder,
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colien gaf aan dat mijn kaartje ook bij jullie mee mocht doen. Dus heb ik hem gelinkt en ook even jullie blog bekeken. Erg leuk,dus misschien ga ik vaker mee doen!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen