zondag 5 augustus 2018

Uitslag challenge #10.

Het was een zomerse, warme maand op ons blog afgelopen maand,
we hebben heel wat zonnetjes voorbij zien komen, tof!
Uit de inzendingen hebben we een top 3 samengesteld, waarop
de zon(netjes) duidelijk zichtbaar zijn.

We feliciteren Irene met de eerste plaats:

Op nr. 2 deze vrolijke kaart van Jolanda:
Afbeeldingsresultaat voor jolanda kaartje laat de zon maar schijnen

En Eri op nr. 3 met zonnige zomerzoentjes:
 
Dames, van harte proficiat met jullie plaatsje in de top 3. 
Irene, zou jij me je adres willen mailen. Als winnares
krijg je een kaart met een prijsje toegestuurd.

Verder willen we jullie alle drie uitnodigen om bij een
volgende challenge gastdesigner te zijn. Hetzij op het moment dat
er een nieuwe challenge van start gaat of op het moment
dat we de reminder gaan plaatsen. Je mag wel 
gewoon aan de challenge deelnemen, we willen jullie
niet uitsluiten om weer een mooie creatie
in te zenden :)
We ontvangen graag een mailtje van jullie alle 3 via
colien@kpnplanet.nl, alvast bedankt!

Morgen zijn we er weer met de volgende
zomerchallenge, graag tot dan!

groetjes, Colien en Nelly

3 opmerkingen:

  1. Yay wát super leuk dat na heel wat gestuntel met het linken mijn kaart als #1 uit de bus is gekomen, dank jullie wel! Óók Jolanda en Eri van harte proficiat!
    LEUK dat we gdt mogen zijn, ik stuur een mailtje!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een verrassing dat ik in jullie top 3 sta. Irene en Jolanda ook gefeliciteerd met jullie toppertje!
    Ik stuur ook een mailtje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe winnende kaartjes! Het eerste hangt hier bij mij te pronken ;-) ...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen