maandag 3 december 2018

Challenge #15: Bingo!

De laatste maand van 2018 is een feit en ook in
december hebben we weer een challenge voor je.
Dit keer mag je meespelen met onze Bingo!



Ster




Knoop/knopen


IJs blauw


Plaksteentjes/parels




Goud/zilver


Lint/touw


Bruin




Cirkel


Label

Het is de bedoeling dat je een horizontaal, verticaal of diagonaal rijtje 
gebruikt op je kaart. Graag ook vermelden welk rijtje je hebt gekozen.

van onze gast designers
Ellen
Ster - plakparels - bruin
Ina
bruin - goud/zilver - ijsblauw
Jantine
bruin - goud/zilver - ijsblauw
En van het 4 season team
Nelly
ster - goud/zilver - label

Colien

ijsblauw - lint/touw - label

Je kunt t/m vrijdag 4 januari meespelen met onze bingo.
Op zondag 6 januari komt de uitslag.

Veel plezier met deze challenge!
groetjes, Colien en Nelly
 
 
 



6 opmerkingen:

  1. Ook oog leuk, Bingo!!
    Dat vind ik zó leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Colien en Nelly en mede GDT-ers Jantine en Ellen

    Groeten Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk deze Challenge! Ik heb mijn kaartje geplaatst. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie voorbeeldkaarten! Leuk ook deze bingo, er staat altijd wel een mooi rijtje bij om te gebruiken hè. Mijn kaart is gelinkt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik linkte vandaag ook een kaartje.
    Ik had de challenge nog niet aandacht bekeken, maar nu wel en ik kon een kaartje linken die voldoen aan de eisen. Dat is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Juist een kaartje gemaakt bleek het ook nog te kloppen met de bingo hier, dan maar mee gedaan. Bij de eerste poging nr 23 heb ik een verkeerde link gekoppeld, deze mag verwijderd worden, sorry.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen