maandag 2 augustus 2021

Challenge #47: Retro.

 

Voor de maand augustus hebben we weer een nieuwe challenge voor jullie.
Het thema is 'Retro' en we willen dus dingen/artikelen/materialen en/of kleuren zien die gebaseerd zijn op de stijl uit de jaren '60 en '70. 

Vind je het lastig? Dan brengen onze gastdesigners 
je misschien op een idee. Zij leverden de volgende bijdragen:


Irene



Ina


En de bijdrage van ons.

Nelly:


Colien:

Meedoen aan de Retro uitdaging kan t/m vrijdag 3 september.
Op zondag 5 september maken we de uitslag bekend.
Ook gastdesigners mogen meedoen, mits er een nieuw kaartje
wordt ingezonden.
De gehele top 3 wordt uitgenodigd om in september
gastdesigner te zijn, de winnaar krijgt een kaartje
en een klein prijsje van één van ons.

groetjes, Nelly en Colien


 


Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

8 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk maar óók pittig dus ik ben benieuwd wat voor moois blogland gaat laten zien! Dank je wel voor mijn gdt-plekje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke challenge, ik probeer mee te doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet de gemakkelijkste challenge maar
    wel superleuk. Ben benieuwd wat voor kaartjes er voorbij komen. Nogmaals bedankt
    dat ook ik GDT mocht zijn.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zeker een leuke challenge... en mooie inspiratie kaarten..ik lig er deze week uit, hopend dat dit weekend alles weer normaal wordt, deze week staan verschillende bezichtigingen gepland voor ons huis, dus nu is het alsof ik gast ben in mn eigen huis, voelt niet fijn. Dus worden de challenges op een briefje geschreven en wil ik daarna ermee aan de slag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I've just beco0me your latest follower. I'm trying to enter my card into the challenge but there seems to be a problem with the Mister Linky tool. It won't add my entry even though I've put in all the necessary information. I've tried it on 3 separate occasions now and it hasn't worked any of the times. Here's a link to my entry. https://mygrammysattic.blogspot.com/2021/08/dont-over-shop.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I tried adding my card again this morning but the Mister Linky still won't take my entry. I've used the Mister Linky tool on other challenge sites both yesterday and today and it worked without any problem. I think there may be something wrong with the Mister Linky on your blog this time. I notice that there are the same number of entries today (9) as there were when I tried it yesterday so maybe others are also having trouble.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker een leuke challenge....ik weet niet of mijn kaartje retro genoeg is anders hoor ik wel van jullie.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk bedachte challenge en hele leuke voorbeelden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen