maandag 17 januari 2022

Reminder challenge #52: Huisje(s)

Nog t/m vrijdag 4 februari kun je meedoen met de
lopende challenge "Huisje(s)" We zien al
hele leuke en mooie inzendingen: top! 
Maar doe gerust (nog een keertje) mee, hoor!

Om jullie wat inspiratie te bieden, hebben we
vandaag wat extra voorbeeldkaartjes.

Onze gastdesigner  Diny maakte deze mooie winterse kaart:


Ook van 
Gina ontvingen we een gave gd kaart: 


Dankjewel, dames!


En dan onze eigen kaartjes:

Colien

Nelly

Wil je meedoen en kans maken op een kaartje en
een leuk prijsje? Link dan jouw inzending onder het 
vorige blogbericht. We kijken ernaar uit!

groetjes, Nelly en Colien

 

1 opmerking:

  1. Ze zijn leuk zeg.
    Tot mijn (bijna) schrik zie ik dat mijn kaartje wat ik gauw ga linken dezelfde stempel heeft als 1 van de inspiratie kaartjes. Haha, en ik maar denken dat ik heel origineel ben....

    BeantwoordenVerwijderen