zondag 3 juli 2022

Uitslag #57 Mixed Media

 





 De Mixed Media-challenge was erg geslaagd. 

Er kwamen veel verschillende kaarten voorbij.
 
We hebben ze allemaal bekeken en daar is de volgende top 3 uit gekomen.


Op nummer 1

Marja

Op nummer 2

Syl

Op nummer 3

Maura



Dames, alle 3 van harte proficiat! 
Marja, jij krijgt een kaart met een prijsje thuisgestuurd, 
mail je jouw adresgegevens naar nellos1970@hotmail.com?

En alle 3 zijn jullie bij deze uitgenodigd om
gastdesigner te zijn bij de challenge van augustus.
Stuur een mailtje naar nellos1970@hotmail.com als je daar interesse
in hebt, dan krijg je alle informatie doorgestuurd.

Fijne zondag nog en tot morgen!
Dan gaan we van start met  de challenge van deze maand juli.


groetjes van Nelly en Colien

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dame mooie kaarten

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Nellie en Colien wat leuk en wat een eer dat ik met deze challenge gewonnen heb. Super bedankt. Ik ben er heel blij mee. Ik heb Nellie al een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nellie en Colien, ik zie nu pas dat jullie mijn kaart in de top 3 hebben gekozen. Wat ontzettend leuk! Ik ga snel Nellie mailen want ik vind het een eer om te zijn gekozen en gastdesigner te mogen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen