maandag 1 mei 2023

Challenge #68, Sketch.

 

Een nieuwe maand en een nieuwe challenge. 
Vandaag starten we met de uitdaging voor mei en dat is een sketch: 
 


Je mag hem draaien zolang we de sketch maar herkennen.

Onze gast designer's maakte mooie voorbeelden.

Nelleke maakte deze vrolijke kaart


En deze mooie is van Femminde



En dit zijn de kaarten van onszelf:

Colien


Daan


Nelly


Meedoen met deze uitdaging kan t/m vrijdag 3 juni.
Op zondag 5 juni maken we de top 3 bekend.
Degene die als 1e is geëindigd, krijgt een kaartje en prijsje.
De gehele top 3 wordt uitgenodigd om gastdesigner te zijn in juli.
We zijn benieuwd naar jullie kaartjes .

groetjes, Daan, Nelly en Colien

Mister Linky's Magical Widgets -- Auto-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

4 opmerkingen:

  1. mooie leuke en vrolijke voorbeelden dames

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb 12 mei een kaart gelinkt voor de huidige challenge. Nu zie ik mijn naam nergens meer staan in de lijst met kaarten maar bij nummer 13 staat niks. Ik heb geprobeerd mijn kaart opnieuw te linken maar dan krijg ik de melding dat ik al ben toegevoegd aan de lijst. Wie weet wat hier mis gaat en hoe ik dit kan oplossen?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry nummer 46 ging niet goed,maar ik kan het niet verwijderen
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had zoveel plezier in de leuke schets dat ik er wel 3 kaarten mee gemaakt hebt. Bedankt voor het idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen