zondag 31 december 2023

Uitslag #75 Spiegelbeeldkaart.

 

Niet heel veel deelnemers voor onze spiegelbeeld challenge.
Misschien te druk met de feestdagen of toch te lastig of te moeilijk.
We hebben alle inzendingen bekeken en daar is de volgende top3 uitgekomen.

Op nummer 1
De leuke vogels van Ela.

op nummer 2
De sneeuwpoppen van Karien.
en op nummer 3

De dubbel gespiegelde zwanen van Christa.


Dames, alle 3 van harte proficiat! 

Ela, jij krijgt een kaart met een prijsje thuisgestuurd, 
zou je jouw adresgegevens naar nellos1970@hotmail.com willen mailen?

En jullie zijn bij deze alle 3 uitgenodigd om
gastdesigner te zijn bij de challenge van februari
Stuur een mailtje naar nellos1970@hotmail.com als je dat leuk lijkt en 
dan krijg je de informatie van de februari-challenge doorgestuurd.

Fijne jaarwisseling en tot morgen!





Groetjes van Daan, Nelly en Colien.

4 opmerkingen:

  1. Mooie winnaars! En ja deze tijd was voor mij te druk, was vast van plan mee te doen, maar helaas. Het spiegelbeeldstempelen ga ik zeker nog eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, superleuk dat ik heb gewonnen met mijn zingende vogeltjes! Ik was niet heel actief in bloggers land maar deze uitdaging was te leuk om te laten lopen. Ik stuur een mail. En natuurlijk Karien en Christa ook van harte met jullie prachtige kaarten! Een fijne jaarwisseling gewenst allemaal en tot in 2024. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk dat ik in de top 3 sta de andere dames ook gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry zie het nu pas. Maar wat ontzettend leuk dat ik in de top 3 sta. Heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen