maandag 7 mei 2018

Challenge #8: Geboortekaartje.

Vandaag start de 2e uitdaging van het lente-seizoen.
In de maand mei leggen alle vogels een ei en worden er veel dieren geboren. 
Maar ook mensen, daarom willen we deze maand graag 
geboortekaartjes  zien.

Onze gastdesigner Petra (winnares van de schommelkaart-challenge)
heeft een mooi voorbeeldkaartje gemaakt:
Je kunt meedoen t/m vrijdag 1 juni.
Op zondag 3 juni maken we de uitslag bekend.
We zijn benieuwd naar jullie creaties!

groetjes, Nelly en Colien
 
 

7 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeeldkaarten.
    Met hoeveel kaarten mag je eigenlijk meedoen?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke voorbeeldkaarten! leuke challenge ook, zal eens kijken of ik de tijd kan vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog maar een geboortekaartje gemaakt, er zijn zo weinig inzendingen ... jammer hoor, het is zo'n leuk thema wat jullie bedacht hebben! (P.s. ik doe alleen mee voor de fun 😊) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voorbeeldkaarten, mooi!
    Ik heb mijn kaart ook gelinkt alleen de eerste keer heb ik het niet goed gedaan. Die kan verwijderd worden ;). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk die babykaartjes, net de mijne geplaatst! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil mijn babykaart plaatsen, maar het lukt me niet. Ik heb hier de link van mijn kaart, misschien dat het jullie wel lukt?
    https://creaastrid.blogspot.com/2018/05/hello-baby.html

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen