maandag 2 juli 2018

Challenge #10: Laat de zon maar schijnen.

Vandaag starten we met de eerste zomerchallenge.
En wat past daar beter bij dan de zon?!
Daarom is de opdracht voor juli: Laat de zon maar schijnen.
We willen graag een zon(netje) zien op je kaart.


Hieronder onze voorbeeldkaartjes ter inspiratie.
Helaas heeft de winnares van de geboortekaartjes-challenge
zich niet gemeld, dus deze keer geen kaartje
van een gastdesigner.


 

We zijn benieuwd naar jullie zon(nige) kaartjes,
kom maar op! :)

Inzenden kan t/m vrijdag 3 augustus.
Op zondag 5 augustus maken we top 3 bekend.
We wensen jullie zonnige dagen!

groetjes, Nelly en Colien



5 opmerkingen:

  1. Leuke opdracht! Mijn kaartje is net een dag te vroeg! Dan zal ik er nog 1 moeten maken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het toeval wil dat ik net een kaartje plaats die goed mee kan doen......leuke challenge!
    Jullie hebben leuke voorbeeldkaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had nog een ijsjeskaart liggen, die past wel bij de zomer toch!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry voor de verwarring, maar ik krijg bij de 1e link een foutmelding...en kan 'm er ook niet uit krijgen. Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er ging iets fout, #31 is goed!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen