maandag 5 november 2018

Challenge #14: Kleurenpalet.

De maand november is een kleur vol prachtige herfstkleuren. 
Dat inspireerde ons om een mooi kleurenpalet op te zoeken
en jullie uit te dagen om een creatie te maken in de volgende kleurtjes:
Je mag (ook) blaadjes laten zien op je kaart, 
maar dat hoeft niet. Het gaat deze maand om een kleuren-challenge.
Eerst 3 kaarten van onze gast designers.

Annemarie en Merit:

Suzan:

Ans


Nelly:


Je kunt meedoen t/m vrijdag 30 november.
Veel plezier en succes!
Op zondag 2 december maken we de top 3 bekend.

Link jouw creatie hier:


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren en wat een mooie kaarten zijn er door jullie en de gastdesigners gemaakt!
    Mijn voorbeeldkaart voor de Egel voor vandaag was toevallig goed van kleur.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kleurenpalet dat ik eigenlijk te weinig gebruik, nu toevallig wel gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joehoe....ik ben er bij deze keer! Prachtige voorbeeldkaarten. Dan moet je wel meedoen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit kleurenpalet, ik houd van deze warme kleuren. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt! Mijn creatie staat erbij.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen