maandag 1 april 2019

Challenge #19: Ik hou van Holland

Een nieuwe maand = een nieuwe challenge. En voor april
hebben we de volgende challenge bedacht:
Ik hou van Holland.
Je kunt kaartjes inzenden in rood/wit/blauw en/of oranje of
denken aan plaatjes, stansjes, knipvellen etc. die
een Hollands tintje hebben.

Hier wat voorbeelden:
Van onze gastdesigners
Ellen:
Astrid:
En de kaarten van ons
Nelly:

Colien:

Je kunt meedoen t/m vrijdag 3 mei, dus je hebt
ruim een maand de tijd om je Hollandse
creatie in te zenden.
Op zondag 5 mei maken we de top 3 bekend.

groetjes, Nelly en Colien


6 opmerkingen:

  1. Al heel lang liggen de Hollandse plaatjes te wachten en nu komen ze dan eindelijk aan de beurt, leuk thema! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga jullie deze week overladen met Hollandse kaartjes... Ik zie geen limiet dus ik ga ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees dat je kon meedoen tem vandaag vrijdag, masr ik kan min kaartje niet meer linken en het is nog geen half acht.
    Dit is de link naar mijn Hollandse kaartje
    https://creanancy.blogspot.com/2019/05/blog-post.html?m=1

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy, sorry dat onze link niet meer werkt, ik kan em niet verlengen, maar je kaartje gaat zeker nog op de lijst, hoor! Dankjewel voor je deelname aan de IK HOU VAN HOLLAND uitdaging op het 4 Season blog!

      Verwijderen
  4. Ik heb hetzelfde probleem en die van Colien moet er echt nog bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je 5e kaartje gaat nog op de lijst, hoor! Dankjewel voor het mooie kaartje en al je inzendingen!

      Verwijderen