maandag 6 januari 2020

Challenge #28: Stippen.

Nogmaals voor iedereen een gelukkig nieuwjaar!
(Mocht je de uitslag van gisteren gemist hebben ;) )
De beste wensen voor een mooi, gezond 2020 vol
liefde en vriendschap. En natuurlijk een boel inspiratie
en creativiteit voor alle frรถbelaars :)

In deze eerste maand van 2020 gaan we van start
met een challenge die je misschien al wel
eerder verwacht had hier. Zoals jullie weten is Nelly
dol op stippen-papier, dus werd het tijd om jullie uit
te dagen om die te laten zien op je kaartje. 
Verder staat het vrij, alles is mogelijk, zolang
er maar stippen te zien zijn.

Natuurlijk hebben we ook wat voorbeeldkaartjes
om jullie te inspireren. 
Dit schattige shakerkaartje met stippen is gemaakt
door onze gastdesigner Margot:
 

En dan onze eigen kaartjes:

Colien:
 

Nelly:
 


Je kunt de hele maand meedoen t/m vrijdag 31 januari.
Op zondag 3 februari maken we de top 3 bekend. 
De winnaar krijgt een kaartje van ons en 
een klein prijsje. De hele top 3 wordt
uitgenodigd om gastdesigner te zijn voor de 
challenge van maart.
We zien jullie stippen-creaties graag tegemoet!
groetjes, Colien en Nelly
 
 

10 opmerkingen:

  1. Heel leuke uitdaging weer, ik ga me er eens in verdiepen, wil eigenlijk wel weer eens meedoen (maar tijd...)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge weer, heeft Nelly deze bedacht? ๐Ÿ˜…

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie ook de beste wensen voor 2020! Wat beginnen jullie leuk met deze uitdaging, niet te moeilijk en weer schitterende voorbeelden. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mr. Linky doesn't like me today .. Here is my card featuring dots ... https://ajcreativeenergy.blogspot.com/2020/01/giraffe-says-hi.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn 2de kaart is een oude die helemaal niet geplaats hoort tezijn. groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor de cadeautjes-challenge was ik te laat... maar stippen moet lukken deze maand! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie mogen nummer 33 er wel afhalen ben nog aan het oefenen, ging de eerste keer dus fout, sorry.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben tot het besef gekomen dat ik vaak stippen gebruik. Maar liefst 7 bijdrages deze maand . ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owwww, beetje dom, ik heb de challenge verkeerd in mijn hoofd gehad en nog niet goed gekeken met het invullen ook.... sorry dames! Haal mijn kaart maar gauw weg!! Volgende keer nieuwe poging... ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ

    BeantwoordenVerwijderen