zondag 30 april 2023

Uitslag #67 Labelkaart

 

                                   
 Hallo allemaal! Wat werden we blij verrast met zoveel mooie "label" kaarten. 
Heel erg leuk om zoveel verschillende stijlen en creaties te zien. 
Bedankt allemaal voor het meedoen! 
Hieronder de uitslag, of wel de top 3 die we hebben gekozen:

Nummer 1: Gerie


en op nummer 2Rina


En op nummer 3Eri


Gerie, Rina en Eri, alle 3 van harte proficiat! 
En Gerie, als je me jouw adresgegevens mailt, wordt jouw brievenbus binnenkort 
met leuks gevuld, want jij krijgt een kaart met een prijsje thuisgestuurd.
Mail je jouw adresgegevens naar daniellevangastel@live.nl?

En we nodigen jullie natuurlijk bij deze ook alle 3 uit om
gastdesigner te zijn bij de challenge van juni.
Als je dat wil, stuur me dan ook even een mailtje met je interesse
dan krijg je alle informatie doorgestuurd.

Fijne zonnige zondag nog en tot morgen!
Dan starten we met de challenge van de maand mei en zullen we bekend maken wat we graag willen zien.


Creatieve groet van Danielle, Nelly en Colien.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaart in jullie top 3 staat! Gefeliciteerd Gerie en Rina met jullie eerste en tweede plekje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Labels zijn altijd leuk om te maken en door alle regendagen de afgelopen tijd dacht ik lekker aan de slag ermee en zie dat jullie mij als winnaar hebben gekozen! Heel happy zonnige zondag voor mij dank jullie wel! Rina en Eri ook van harte met jullie top 3 plek! Ik ga een mail sturen Daniëlle en natuurlijk maak ik gast kaartje voir juni!
    Fijne zondag verder,
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnaar en toppers

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen