zondag 6 augustus 2023

Uitslag Spetters Challenge



Wat kregen we een hoop spetterende kaarten te zien op ons 4 Seasons blog! En zo verschillend ook allemaal. Dit was duidelijk een leuke Challenge voor jullie, en voor ons! Dankjewel allemaal voor het meedoen. We hebben genoten van al jullie inzendingen. De top 3 ziet er als volgt uit:

1. Annette

2. Miranda

3. Astrid


Annette krijgt hiervoor een prijsje thuis gestuurd én een kaartje. Mail je me je adres op daniellevangastel@live.nl ? 

Daarnaast vinden we het erg leuk als jullie alle 3 gastdesigner willen zijn bij onze volgende challenge. Dus hierbij de uitnodiging:) Mail me even, dan stuur ik jullie de challenge en bijbehorende info.

Morgen, Maandag 7 augustus, start onze nieuwe maand Challenge en publiceren we het thema.

Creatieve groeten en een hele fijne zondag,

Colien, Nelly en Daniëlle 

5 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische winnende kaarten, erg mooi! Gefeliciteerd allemaal. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames en wat leuk dat ik in de top 3 mag staan. Ik ga mailen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat een verrassing zeg! Leuk! Ik ga een mail sturen! Dank voor jullie keuze voor mijn kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ik in de Top 3 sta. Annette en Miranda ook gefeliciteerd met jullie prijs. Ik ga gelijk mailen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen