zondag 4 februari 2024

Uitslag #76 Moodboard

Goedemorgen! Deze zondag ochtend begint met de bekendmaking van onze top 3 van de 1e Challenge van 2024. Wat kregen we veel leuke inzendingen binnen! Allemaal geïnspireerd door ons Januari Moodboard. Uit al jullie mooie creaties kozen wij de volgende top 3:

Op nummer 1 Lia, met haar cozy winter kaartje.
Op nummer 2 Henriët met de vogels én het lieve hertje 
Op nummer 3 Trudy met haar 'schitterende' nieuwjaars kaart.

Van harte gefeliciteerd met jullie plek in de top 3. Lia, jij krijgt een kaart en prijs opgestuurd (stuur je een mail naar daniellevangastel@live.nl@live.nl ?)

Daarnaast nodigen we jullie alle 3 uit om gastdesigner te zijn bij onze volgende maand Challenge.

Mailen jullie mij op daniellevangastel@live.nl? Dan stuur ik jullie het thema. 

Een fijne zondag en tot morgen, dan komt onze nieuwe challenge online.

Groetjes Daan, Nelly en Colien 


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn kaartje in de top 3 staat!
    Lia en Trudy ook gefeliciteerd met jullie winnende kaartjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik de top 3 sta! Lia en Henriet ook gefeliciteerd!
    Ik zal een mailtje sturen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat leuk dat mijn kaart gewonnen heeft! Bedankt Colien voor de tip, want ik had het nog niet gezien en ik vind het superleuk! Ik stuur een mailtje. Dank jullie wel,
    groetjes, Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen