zondag 2 juni 2024

Uitslag challenge #80, sketch.

Vandaag maken we de uitslag van de sketch-challenge bekend.
Maar liefst 28 mooie uitvoeringen kwamen voorbij, stuk voor stuk
heel divers en leuk gemaakt.
Uit de mooie inzendingen hebben de volgende toppertjes gekozen:

Op de eerste plaats deze beauty van Marjolein:

De kaart met originele vorm van Daphne op 2:

En deze vrolijke hondenkaart van Carla staat op de derde plaats:


Dames, alle drie proficiat met jullie top 3 plaats. Marjolein, als winnaar krijg je een prijsje én kaartje toegestuurd. Mail je je adresgegevens naar colien@kpnplanet.nl? Tevens zijn jullie alle 3 uitgenodigd om gastdesigner te zijn in juli. Lijkt je dat leuk, stuur dan een mail en je ontvangt de nodige info.

Morgen maken we de challenge voor de maand juni bekend, graag tot dan!

Fijne dag gewenst van Nelly, Colien en Daniëlle, 

 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te zien dat mijn kaart in de top 3 staat.
    Dank jullie wel.
    Marjolein en Carla, ook gefeliciteerd.
    Ik vind het leuk om gast designer te zijn, ik stuur even een mail.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Daphne, Marjolein en Carla, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhhh ik heb gewonnen!!! Wat super leuk!! 😻 echt tof! Dankjewel dames en natuurlijk doe ik mee als gast designers ik kijk er naar uit liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen