maandag 4 mei 2020

Challenge #32: Jonge dieren

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start en zoals
de titel van dit blogbericht al verraad willen we
deze maand één of meerdere jonge dieren zien
op je kaartje. 

We zijn blij met onze gastdesigners, zij stuurden deze 
mooie voorbeelden in:
De schattige eendenfamilie van  Nicolette

De lieve kuikentjes in de pot van Rina.

En deze 2 mooie kaartjes zijn van Janette.

Dames, dankjewel voor jullie bijdrage!

En dan onze eigen kaartjes:

Nelly

Colien

Meedoen kan t/m vrijdag 29 mei.
Je mag zo vaak meedoen als je maar wilt, zelfs 
als je gastdesigner bent.
Op zondag 31 mei maken we de top 3 bekend.
De winnaar krijgt een kaartje van één
 van ons én een prijsje.

groetjes, Nelly en Colien

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeeld kaarten! Staat weer genoteerd, eens zoeken of ik iets heb.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaartjes voor de nieuwe challenge! Moet lukken om mee te doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke challenge!
    Mooie voorbeelden, ik ben meteen geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging met jonge dieren in deze tijd.. jullie hebben als team prachtige kaarten gemaakt. De mijne staat er nu ook bij. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes en een leuke uitdaging! Ik heb een kaartje op mijn blog geplaatst, maar heb problemen met Mr.Linky.. Ik krijg mijn link er helaas niet in geplaatst... Groetjes, Yvonne

    thecreativeteacup.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen