zondag 3 mei 2020

Uitslag challenge #31 Bingo

Er kwamen mooie kaarten voorbij in onze bingo challenge.
Een paar met een foute bingo , maar dat mag de pret niet drukken.

Dit is de top 3 

Op nummer 1

Marfien



Op nummer 2

Henriet


En op nummer 3

Sarah



Dames, alle 3 van harte proficiat!
Marfien, jij krijgt een kaartje met prijsje toegestuurd.

Verder zijn jullie alle 3 van harte uitgenodigd om
gastdesigner te zijn bij onze challenge in juni.

Stuur even mailtje naar nellos1970@hotmail.com of
je daar interesse in hebt, dan geven wij het thema door.
We horen graag van jullie!

Fijne zondag nog en tot morgen!
Dan gaat de mei challenge van start,
graag tot dan!

groetjes, Colien en Nelly.





5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige top 3, van harte allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. En natuurlijk wil ik een volgende keer wel gastdesigner zijn. Leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig hebben jullie voor de foute bingo geen "straf", want ik denk dat ik die ook had, beide keren dat ik meedeed🤗
    Gefeliciteerd prijswinnaars en toppers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie top 3 hebben jullie gekozen, gefeliciteerd aan alle winnaars van deze bingo. Ik kijk weer uit naar jullie nieuwe challenge..Fijne avond, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen